Omslag doek




Op dit moment zie je heel veel mensen met een omslag doek lopen. Meestal een zwarte in een simpele ribbelsteek. Meestal ook van Acryl.
 
Ik vind ze erg leuk. En waarom zou ik hem niet even zelf maken. Heb ik er zelf ook de lol van het breien. Heb voor m'n verjaardag de wol aan mijn ouders gevraagd. Maar dan wel echte wol. 35 % alpaca 65% wol. Lekker warm dus. En ook wel lekker zacht.
 


Ben er ongeveer 1.5 week mee bezig geweest.
Had ook wel extra lange breinaalden nodig want op een gegeven moment paste de steken niet meer zo goed op mijn naald.
 
 
Kijk hier kun je zien hoe groot ze zijn.
Ze breien lekker maar ze zijn wel erg lang. Als je gewoon op de bank zit kun je ze niet kwijt. Op een gegeven moment had ik een stapel kussens in mijn rug en zo lukt e het wel.
 
 
            
 
 
 
Zou hij lekker warm zijn. Ik denk van wel!!
 
Ik heb er geen franjes aangemaakt deze keer. Ik vond een gehaakte schulprand deftiger....Ook heb ik he aan de recht kant gedaan. Geeft een leuk effect.
 
 
 
Het is een exemplaar geworden waar ik in kan wonen zo ongeveer.....
Het grappige is dat ik hem ook helemaal om mijn taille kan knopen zodat het een soort van trui word. Zit erg lekker.
 
Patroon heb ik niet. Ik heb het uit mijn hoofd gedaan.
 
 
 
 

 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...