Dekens week 6

 Het duurde even voor ik tijd had om weer verder te gaan met mijn cal. Maar vandaag zijn ze klaar gekomen'.
 
 
Deze deken heb ik nog een stukje uitgehaald omdat ik de kleur volgorde niet goed vond.
 
 
De stersteek had ik al vaker gehaakt dus leverde deze steek me weinig problemen op. 
 
 
Nu is het zo weer vrijdag.  Zal wel eind van de dag worden want ik moet weer werken die dag.
 
Nu verder weer met mijn breiwerk. Ben bezig met een omslag doek. Maar m'n naalden worden te klein. Heb vandaag grotere besteld en met een beetje geluk komen ze morgen binnen. Ik weet dat je het met rondbreinaalden kunt doen maar die lijken we niet zo lekker haken. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...