Jongens trui.

Gisteren de laatse hand gelegd aan deze trui.
 
Ik had bet al het eea voor mijn meiden gehaakt en maar toen vond dit kleine jongetje dat mama ook maar eens was voor hem moest haken. Maar nu zijn er niet zo heel veel (leuke) jongens patronen vind ik maar een half jaar geleden ongeveer plaatse Garnstudio dit patroon en dat vond ik wel erg leuk.
 
 
Maar het is met Merino wol gehaakt en dat is wel wat duurder. En garnstudio heeft het meestal een keer per jaar wel in de aanbieding en 25% scheeld wel wat. Het was als sneller zover als dat ik dacht. Het heeft nog een in de doos gelegen maar ben er toch een paar weken geleden aan begonnen. Met dit als resultaat. Nog een klein beetje te groot maar voorui daar groeit hij nog wel in. 
 
En ik geloof dat hij wel blij mee is. 
 
Nog even een link naar het patroon:

2 opmerkingen:

  1. mooi hoor volgens mij is hij er inderdaad blij mee
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat knap gemaakt! En een leuke blog! Ik volg je nu. Misschien vind je het leuk om mij ook te volgen.

    Liefs
    Diana
    www.dianaswereld.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...