Poncho

Zo net mijn lekkere warme poncho afgemaakt. Dat komt goed uit want ik moet vanavonn weer zingen en onze koster stookt de kachel vaak niet echt heel warm. Vaak is het vrij koud in de kerk dus kan ik hem gelijk aan.
 
 
Ik liep al langer met het idee in mijn hoofd. Ik had ook zoiets met de patent steek gebreid maar dat was kleiner en alleeneen punt aan te voorkant. Op dc zag ideen met twee recht lappen voorbij komen. Al met al de ideen bij elkaar gevoegd en dit is het resultaat. Hij is heerlijk warm.

 
Ik vond hem alleen nog een beetje saai dus haakte ik er een mooi randje aan. Ook had ik de hals een beetje te wijd gemaakt dus heb ik hem nog wat kleiner gemaakt door te minderen met vasten.
De wol die ik gebuikt heb is de Eskimo van Garnstudio.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...