Gebreid....

 Ik ben een klein beetje 'vreemd' gegaan. Ik kan eigenlijk helemaal niet breien maar voor een heel makkelijk patroon wil ik de breinaalden toch af en toe van stal halen.
 
 
Ik zag zo'n omslag doek een keer voorbij komen. Hij zag er heel makkelijk uit en ik vond hem erg leuk. Alleen ribbels en af en eerst meerderen en dan weer minderen.
 
 
Ik had zes bollen wol (50% wol en 50% acryl) van de Aldi liggen. Moet wel aardig lukken. Toch werd hij uiteindelijk te klein naar mijn zin. Je kunt wel aan de foto van mijn dochter zien dat hij niet lang valt. Bij haar dan wel maar niet bij mij. 
Ik heb nu elke tweede tour gemeerderd (en geminderd). Misschien had ik het wel bij elke tour moeten doen maar dan was hij mogenlijk weer te smal. Ik had nog wel bij de Aldi geken maar deze kleur was op. Logisch want het was al wel een geleden dat hij in de actie was. Ik had er wel een paar weken geleden mee in mijn handen gestaan om extra mee te nemen...Had ik het dus maar gedaan...
 
 
Ach hij is verder lekker warm over mijn schouders en ik heb vast wel een dochter die hem van me wil lenen... 

1 opmerking:

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...