Heel schaap

Jaaaaah mijn schaap is klaar.
 
Ik vind hem erg leuk. zijn wel een paar dingetje even minder gegaan. Ik was een beetje eigenwij bij het in elkaar zetten van het hoofd. Had eert de oren en het hhaar erop genaaid. Du kon ik het weer allemaal uithalen.
 
 
Ook zie ik zelf nog wel wat dingen die ik een volgende keer beter/ander zou doen. Maar ja normaal zijn  ook niet alle schapen het zelfde en perfect of zo. En m'n kids (zeker m'n oudste dochter) vind hem helemaal leuk en lief.
 
 
 
E als je hem zo bekijkt is ie toch om verliefd op te worden....
 

7 opmerkingen:

  1. Hij is super leuk , en wat een gezellige kleurtjes
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk...heb hier het katoen er ook voor liggen,.alleen dan in grijs tinten...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me ook erg mooi in grijstinten Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is ontzettend leuk geworden, mooie kleurtjes heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Whow wat mooi en wat een prachtige kleurtjes

    Liefs, Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lekkere dikke billen hahaha
    Hij is echt leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pas ie goed bij z'n baasje....Jellina! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...