Kroonluchter Saartje

Na die ene kroonluchter had ik de smaak te pakken. En eigenlijk wilde ik met de volgende nog even wachten. Maar ik kreeg de vraag van een collega om een kroonluchter te haken dus bestede ik voor mezelf ook maar mee. 
Ik begin met Saartje. Uit een bol kon er 2 haken dus dat heb ik dan ook maar gedaan.


Ik heb er als verlichting de solarlampjes van Ikea gebruikt die normaal in zo'n bol zitten. Die passen perfect in de 10cm ring. 

Ik deed ze er achteraf in omdat ik later op het idee kwam. Dan lukte met pij  en moeite. De volgende keer doe ik hem in get haakwerk voordat ik de 10mm ring er in haak. Maar kijk hoe leuk het staat.

Voorlopig hangen ze nu ik mn voortent. 



Het patroon staat in het boekje gehaakte Kroonluchters. En is samen met het garen en de ringen te bestellen bij huisje van katoen. (link volgt nog)

Voor alle materialen en het boek kun je een kijkje nemen op:
https://www.huisjevankatoen.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...