Funny XXL muis met Sleepy slaapsetje

Vandaag is het weer eens hoog tijd om een blog te schrijven.  Dat het even stil was had een aantal redenen. O.a. dat ik een paar weken op de camping heb gezeten. ( hoewel ik daar ook wel wifi had dus niet helemaal een goede rede) Maar ook omdat het gewoon even niet lekker ging.  

Ik heb wel doorgehaakt en van lieverlee hoop ik alles weer te laten zien. Ik begin met het leukste.



Eigenlijk wilde ik even geen Funny's meer haken. Maar ja toen kwam dit patroon uit.  Ik was op slag verliefd. Voor het eerst ook een dier die ik leuk vond om te maken. Dus nu een muis i.p.v. een konijn.

 


Het enig wat ik minder vond dat was de muts. Die viel over de oren en dat vond ik niet mooi. Ik heb even een foto van het www afgeplukt om het te laten zien.


Gelukkig kwam er een aanpassing en het was ook eenvoudig om zelf een aanpassing naar twee gaten voor de oren te maken. Door simpelweg de muts op het hooft te zetten en te passen.



Gevolg was dat ik hem wel een stukje moest uithalen. En omdat ik m'n roze bolletje even niet meer kan vinden moest ik het met een toer minder doen. Op zich niet erg maar als ik hem weer vind overweeg ik om de rand nog wel wat aan te passen.




Ik vind hem zelf super leuk geworden.




De pakketten waren snel uitverkocht en ik begreep dat er ook wat levering problemen waren voor het garen. Ik plaats nu de link naar het pakket met de kleuren die ik gebruikt heb. Maar daarvoor is wel een alternatief.

https://www.creamijn.nl/a-64028404/xxl-funny-s-en-kledingsetjes/xxl-funny-kledingset-sleepy-girl-pre-order/#description


En voor de muis:

https://www.creamijn.nl/a-64028344/xxl-funny-s-en-kledingsetjes/xxl-funny-mouse-basic-grijs-staand-of-zittend/#description

1 opmerking:

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...