Funny Bunny xxl Winterfun


Ik heb deze Funny al eens een keer in de originele kleuren gehaakt. En hoewel deze ook erg leuk was kriebelde gelijk al om er een in het roze te maken.



En hoewel ik eerst heel licht roze in mijn hoofd had veranderde ik van mening toen ik deze kleur zag. Het is een hele warme kleur roze.


Op deze foto zie je de kleur beter.


Als het kan haak ik meestal met een  hele haaknaald kleiner. Alleen kleiner dan naald 2 vind ik niet fijn haken. Maar bij deze heb ik de kleertjes toch een halve naald groter gekozen. De ervaring leert dat de kleertjes wat klein kunnen vallen. 


Dat kan ook komen omdat ik ze vrij stevig opvul. Het is een beetje naar een middenweg zoeken. De volgende waar ik nu mee bezig ben haak ik het lijf noch weer met een halve naald kleiner.


Ik vind hem met deze kleur echt prachtig geworden!


Tot slot nog een link naar het originele pakket

https://www.creamijn.nl/a-54424331/funny-haakpakketten/xxl-funny-bunny-kledingset-winterfun/#description


 

2 opmerkingen:

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...