Funny Bunny met kleding set Fleurie

 Voor mijn verjaardag kreeg ik van mijn zusje een nieuw kleding set voor een Funny.



Die nam ik mee op vakantie plus weer garen voor een ander lijfje.


Ik begon met de schoentjes. Bij het haken van het lusje voor om het kraaltje vond ik het in eerste instantie zo groot. Maar hij moest ook om het bloemetje.



Het onderste laagje kwam bij mijn niet helemaal onder het lichtgroene randje uit. dus heb ik hem met 2 toeren verlengt.



Bij dit pakket hield ik weinig garen over. Het was allemaal precies. En als je dan waarschijnlijk een toer te veel aan het rokje haakt dan kom je garen voor de kraag te kort....


Hier hadden dus nog blauwe randjes gehaakt moeten worden. Maar dat ging niet meer. Maar ik mis ze niet. 

Het broekje had ik eigenlijk nog met een koortje moeten rimpelen tot een soort gesloten pijp. Ik twijfel nog of ik het mooi vind of dat ik het zo laat.




Het pakket is hier te verkrijgen:

https://www.creamijn.nl/a-52409412/funny-haakpakketten/xxl-funny-bunny-kledingset-fleury-blauw-groen/#description


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...