Funny Bunny xxl Met winterfun girl setje

Na mijn laatste blogbericht ben ik de volgende dag toch ziek geworden.... Gelukkig was het alleen maar een buikgriep. Omdat ik ook koorts had ben ik toch weer 2 keer getest. Maar beide testen ( waarvan een sneltest) waren gelukkig negatief. De dag erna voelde ik me gelukkig al weer beter en zat ik alweer te haken!

Daarom was het maar goed dat ik de dag ervoor mn jaaroverzicht had geschreven. 


Maar nu met frisse moet het nieuwe jaar weer in. Wat het gaat brengen weet ik niet. Wel ben ik juist in deze tijd erg blij dat ik mn hobby heb.





Deze funny was de eerste die ik afronde dit jaar. En ze blijven zo leuk.


Ze kreeg een mooi skipak aan. Die twee knoopjes maken het geheel wel af.


Zonder een warme musts kun je natuurlijk niet de latten op.


 De oorwarmers zorgen voor warme oren maar je ze steelt er ook wel de show mee. Ze zijn zo leuk!!!




Maar ook met deze warme boots en je kunt voor de dag komen.


Naast de gewone katoen zat er ook een bol pluisjes garen en een bol Glam bij. Voor pluisje garen ben ik niet bang en van glitter wordt ik altijd blij.

Ik ben wat aan het spelen geweest met de macro lens. Ik heb er nog niet veel eraring mee. Maar vooral de glitter zie je goed!







Tot slot nog een link naar een webshop waar ik ze altijd bestel:

https://www.creamijn.nl/c-3578606/funny-haakpakketten/

1 opmerking:

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...