YLA box nr 32. Noveber 2020

 Om alvast in de sferen te komen was de box deze maand al met een kerstthema. Een kregen een patroon van een rendier.




Op de facebook pagina merk lees ik wel van mensen die het jammer vinden dat het weer een amigurumi is. Gelukkig ben ik best wel een allround haaktster. Dus weet ik met de meeste boxen wel raad.



 

Behalve die van vorige maand. Tapersery is niet helemaal mijn ding en het ontwerp sprak me ook niet zo aan. Ik heb me wel voorgenomen dat ik het met plezier moet maken en als dat niet zo is ik het gewoon niet doe. 



Maar deze vind ik erg leuk. En nu is het wachten op de kerst......


Link naar het patroon kan ik niet delen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...