Funny Bunny XXL met kledingset Christmas Nordic girl

 Het is een feestje om de funny's te haken! Het is een leuk om te haken en ze groeien onder je handen. En bij elke volgende stap word hij leuker.




Hij begint in z'n nakie. Ik had de oren en de armen al gelijk met de vorige bunny gehaakt. En de benen waren ook al klaar dus het lijf was snel klaar.




Het eerste kleding stuk werd het jurkje. Je haakt hem aan een stuk. 


Daarna een schortje voor op jurk. Doordat het met een touwtje door de jurk gaat krijgt de jurk meer taille.


In het kraagje werden kralen meegehaakt en dat vond ik erg leuk om te doen. 


Ik vind hem nu al zo leuk en als het moest had hij zo al weg gekunt.

Maar toch wordt hij met elke nieuw kleding stuk nog mooier.


Een soort van slobsokken of beenwarmers. Ik twijfelde eerst hoe ze aan moesten maar ik denk dat het zo hoort. Anders zie je het randje niet.



Een paar deftige schoenen.


De muts. Daar zat nog een hoop werk in. Ik denk meer als een kleine Zabbez bloemen pop.

De omvang was te groot. Eigenlijk moest ik dan met een haaknaald kleiner gaan haken. Maar omdat ik al met naald 2 haak en ik dit katoen met een haaknaald kleiner haken echt niet fijn vind heb ik 6 steken minder opgezet. ( dat klopte dan ook met de minderingen) En de eerste mindering overgeslagen. En ik vind dat je er nietst van ziet.



En als laatste nog een schattig onderbroekje.


Op naar de volgende?? Nee want Zabbez heeft een nieuw patroon uitgegeven. Die gaan we eerst maken.

Nog even de link naar een verkoop punt:

https://www.creamijn.nl/c-3578606/funny-haakpakketten/

1 opmerking:

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...