Mand Bobbiny

Vorige week kwam er een nieuw boek uit met patronen voor Bobbiny garen. 

En hoewel ik het "zwaar" garen vind om mee te haken spreek me het robuuste wel aan.



Ik haakte deze mand maar helmaal tevreden ben in nog niet. Omdat ik nog niet de moet had om hem uit te halen en opnieuw te beginnen laat ik het nog maar even zo. Ik heb de draden dan ook nog maar niet af gehecht.



Hij had recht naar boven moet lopen en niet met een wijder uit lopen. Ook der rand vind ik erg rommelig.



En nu zit er mijn advent kalender van Cute Dutch er in. Ik kan bijna niet wachten tot 1 december!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...