Hulst Hanne, Poinsettia Peter en Maretak Maci

 Joepie vorige week kwam er weer een nieuw patroon uit van Zabbez met 3 mini's.






Mag ik voorstellen:




Peter de kerstster. Zo noem ik hem vannaf nu maar voor het gemak. Ik hoopte stiekem al dat er een mini van zou komen. Er zijn al een grote en kleine van. En die zijn al zo leuk.




Hulst Hanne. Van de hulst kwam recent ook het de kleine variant uit.




En dit is Maretak Maci. Een heel nieuw patroon. Je begrijpt dat ik hoop dat er binnekort ook een grotere variant van komt.

Tot slot nog een link naar het patroon:

http://www.zabbez.com/patterns/mini-holly-poinsettia-mistletoe/#.X8TPB81Kg2w

2 opmerkingen:

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...