Olga octopus

Een aantal weken geleden kwam het nieuwe boek van Zabbez uit.



Ik was bij het zien van de eerste foto's niet direct verliefd. Toch heb ik het boek wel besteld. En ik vind hem wel leuk maar het past niet zo goed bij mij. Vind de patronen wel leuk dat wel. Maar ik denk dat de bloemen poppen toch beter bij me passen.


Toch heb ik er wel een gemaakt en ik verwacht dat er toch ook wel meer zullen volgen.


Ik begon met Olga omdat ik daar sowieso nog precies de juiste kleur over had van de pannenlappen.


Het jammere vind ik ook eigenlijk dat hij niet echt kan staan.

En even voor de duidelijkheid. Het ligt niet aan de patronen. Die zien er perfect uit. De verzorging van het boek is prachtig. met ook prachtige foto's. Ook echt aantrekkelijk. Ik vind ze ook wel leuk. Maar op een of andere manier klikken we gewoon niet. Terwijl ik dat met de bloemen poppen wel heb. Ik heb er al veel gehaakt en er komen en nog meer. Maar dat kan gewoon gebeuren.

Trouwens het nieuwe boek wat in oktober uit komt ben ik nu al helemaal fan van!!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...