Donut

Door de YLA box van juli ( die nog komen moet) kwam ik in aanraking met de ontwerpen van Mispeltoy.
Wat heeft hij ook een leuke ontwerpen gemaakt! Ik bestelde gelijk een paar patronen en begon met de Donut


Ik vind het een schatje geworden.


Ik had juist weer mijn kast met bolletjes opgeruimd. Dus wist ik weer een beetje wat ik in voorraad had. Het is dus een restjes project geworden. De camelkleur was wel van 2 verbaden maar de wissel was op de laatste toer. Omdat ik ze met roze aan elkaar gehaakt heb zie je dat niet meer. En voor de armpjes en beentjes apart zijn zie je dat ook niet.


Wil je ook aan de slag met dit patroon. Bij deze nog een link:
https://www.etsy.com/nl/listing/690023185/haakpatroon-donut-lekkerbekjes-collectie?ga_order=most_relevant&ga_search_type=all&ga_view_type=gallery&ga_search_query=mispeltoycrochet&ref=sr_gallery-1-9&organic_search_click=1


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...