Slinger aapje met muziekdoosje

Tijdens mijn vakantie was er weer een klein jongetje geboren. Ik had niet de materialen om iets in de vakantie te haken. Op zich had ik nog wel katoen in de vakantie kunnen kopen maar oogjes waren toch lastiger.



Dus bij het thuiskomen snel naar de winkel voor een paar leuke kleurtjes. Oogjes heb ik thuis wel op voorraad.



En snel aan de slag gegaan! De voetjes waren wat bewerkelijk maar verder is het goed te doen om te haken.


In het staartje een pijpenrager. Gelukkig heb ik die ook liggen. 



Mij dochter was de gelukkige die hem mocht brengen!


Link naar het patroon:
https://jookzcreaties.nl/haakpatroon-muziekdoosje-slingeraapje/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...