Gerbera Gemma


Eindelijk kwam het boek van Zabbez uit. Hoewel ik nog nooit een Zabbez heb gehaakt keek ik erg uit naar het boek.

Er staan een hoop leuke poppen in die je allemaal wel wil haken.
Ik begon met gerbera Gemma.


Ikheb wat bolletjes uit mijn kast gehaald. Ik had nie helemaal de juiste kleur voor het gezicht maar ik vond deze ook wel kunnen.


Het fijne is ook wel dat je van onderen begint en en de benen, het lijfje en het hoofd aan een stuk door haakt. Kun je hem er ook niet scheef op zetten...



Het bloemen hoedje haakte ik eerst de losse blaadjes maar die haakt ik daarna ook vast. De beschrijving was heel duidelijk.  Echt heel goed te doen dus.




En toen liet ik hem aan mijn zus zien via de app
En die heeft een klein meisje en die zag hem ook....
En dat kleine meisje was bijna jarig en dacht eigenlijk dat ze hem wel voor haar verjaardag kreeg.....
Er lag al een een schommel klaar...
Maar tante Alike heeft de hand weer over haar hart gestreken.....



Knoopje erop en mooi ingepakt...
In eerste instantie gaf ik de schommel maar je zag ze kijken zo van ik kreeg toch wat anders....


Of ze er blij mee was...
Zie hier de foto's.
Hij moest mee op mee op vakantie. Maar hij mochtneit nat worden en niet vies worden....
En er is al veel mee geknuffeld!!!

Voor het patroon verwijs ik je naar het boek.





2 opmerkingen:

  1. Schattige bloemenpop. De huidskleur is mooi en je hebt alles mooi gehaakt. Je hebt jouw nichtje duidelijk heel blij gemaakt met Gemma.
    Door jouw berichtje zet ik heet boek ook op mijn wensenlijstje.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...