Hondje Puk

Dit was ook een van de haakpatronen die ik mee nam op vakantie. Ik had patronen voor 3 mini's bij me. Eigenlijk voor het eerst dat ik amigurumi mee nam. Dat deed ik eerder niet omdat je dan zoveel mee moest nemen aan onderdelen. Zoals vulling.


Maar toen ik er aan wilde beginnen kwam ik er achter dat ik m'n veiligheids oogjes vergeten was. Garen in Oostenrijk wist ik nog wel te vinden maar oogjes. Misschien een winkel maar daar kwam ik niet meer langs...



Gelukkig had ik nog garen voor een Adinda bij me dus ben ik daar aan begonnen.
De laatste dagen van de vakantie heb ik er al wel een begin aan gemaakt. Ik hoefde ook niet tijdens het haken de ogen al vast te bevestigen. En eigenlijk ben ik wel van alles gelijk aan elkaar haken maar dat kon even niet.



Het hondje is verder schattig geworden vind ik zelf. Ik heb de armen 4 toeren langer gehaakt als in het patroon geschreven staat. Ik vond ze anders te kort worden!


Mn zoon is er weer helemaal gek op!

Voor de liefhebbers nog een link naar het patroon.
https://www.cutedutch.nl/products/haakpatroon-puppy-puk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...