YLA box nr 45

 Het is even geleden dat ik wat geschreven heb. Dat heeft er mee te maken dat ik met meerder projecten tegelijk bezig ben en ook met een groter haakwerk.

Dit was ook weer iets wat tussendoor kwam en ik het niet kon laten om er aan te beginnen.



YLA box nr 45 is een sjaal van lekker dik garen. Met als bonus patroon een haarband.




Het patroon is heel eenvoudig en het haakt heerlijk door.




De sjaal heeft een verborgen knoopsluiting.



Ik had nog zat garen over om 2 haarbanden te haken. En dat  is altijd handig want het zijn van die kwijtraakdingen in mijn huishouden. En als ik gewild had had ik er nog wel een paar kunnen haken. Maar ja ik heb nog andere dingen om te haken dus ik heb het er bij gelaten.  En dan is school ook weer blij met de restjes....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...