Flamingo: My Krissie Dolls

Net voor de kreadoe kwam het nieuwe boekje van Mykrissiedolls uit. Ik had het al wel besteld bij de boekhandel maar was voor de Kreadoe begon nog niet binnen. 
De boeken staan altijd weer garant voor een hoog schattigheid gehalte.

 
Op de Kreadoe kocht ik alvast het pakket voor oa dit patroon. Met sokkenwol.


Ik zou het zo snel niet hebben gekozen om van sokkenwol een amigurumi te haken, maar het haakt echt fantastisch!

Elk patroon heeft naast dat een diertje is ook nog een accessoire. De flamingo heeft een kroontje gehaakt met gouddraad.

Als enige moet ik de vleugels nog uitkammen met een hondekam. Die heb ik tot nu toe nog niet gevonden. Maar ze zijn woensdag in de aanbieding bij de Aldi. Dus dat komt goed!

 
Het patroon is het volgende boekje te vinden: Knuffels van Krissie

2 opmerkingen:

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...