YLA box Januari

Dit winterse haaksel is een beetje mosterd na de maaltijd.


De winter is eigenlijk al voorbij (althans ik hoop het toch van wel)


Maar ik had toch wel wat problemen met het maken er van.


Ik haak los maar met een kleinere maat en ook nog een een naald kleiner bleven ze maar te groot. En het panterpatroon er in haken had ik al eerder opgeveven.


Maar ik wilde ze zo graag afhaken omdat ik toch wel verliefd was op het bond randje. Maar ik geef toe dat ik bijna mijn verlies wilde nemen en de bollen bijna in de restjes zak van school had gemikt.


Ik besloot het patroon aan te passen en maar een keer te meerderen en hem verder recht omhoog te haken. En dan aan het eind volgens het patroon te minderen.
En nu zitten ze gelukkig eindelijk wel goed! Ben er blij mee.


Vandaag aan mijn eerste gebreide sokken begonnen....

En ik schreef gisteren terloops over het verkopen van mijn haakboeken. Ik wist niet wat ik mee maakte.... Het liep storm. Ben er gisteren heel de middag druk mee geweest!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...