Bowltech hook


Ik merk dat ik een beetje sikkeneurig wordt van het thuis zitten. Het huiswerk begeleiden best wel wat van me vraagt. Mn hoofd zit er vol van..  
Tijd om even gezellig te kletsen over mij haaknaalden. Ja ik vind ze zelf best bijzonder namenlijk!


Het zijn haaknaalden van Bowltech Hookers.
Mooie handgedraaide naalden.

Om te beginnen heb je 2 soorten.


Dit model. Deze zijn meer voor mensen die hun haaknaald als een pen vasthouden.



En dit model. Deze is meer geschikt voor als je je haaknaald als een mes vasthoudt zoals ik.
Het zal voor iedereen persoonlijk zijn dus prik me er niet helemaal op vast.



De helemaal houten haaknaalden gaan vanaf maat 4 mm tot heel dik.
Deze staan ook standaard op de website. Deze kun je met een week of 2 binnen hebben.
Ze zijn er in verschillende prijsklassen. Afhankelijk van het gebruikte houtsoort.





Voor naalden die dunner zijn kun je er een op bestelling laten maken met een metalen naald er in. Het kunt kiezen voor een naald met een standaart  maar ook voor een  Clover punt. Aangezien dat mijn favorite naalden zijn heb ik daar voor gekozen.
Met een naald erin maakt het de naald een stukje duurder en daarom heb ik ze ook voor mn verjaardag gevraagd. Op deze naalden zit  een levertijd van een paar maanden en ik had ver wacht dat ze eigenlijk nu pas zouden aankomen maar ze kwamen uiteidelijk op mijn verjaardag aan.
Je kunt er trouwens ook voor kiezen om tot en met maat 6mm er een stalen punt in laten zetten.



Dit zijn toch wel  de leukste!



En hoe haken ze. Ik vind ze fijn haken. Maar dat is voor iedereen persoonlijk. Ik vind het dikke handvat heel fijn. Zeker in combinatie met de Clover punten.

Tot slot nog even een link naar de site:
https://www.bowltechcrochethooks.com/?fbclid=IwAR30OkL6LCz9zoYnoR8D2o_EiSsGf9YJPUDJt4FhnOhvIsUTGL40TJsR2NY&page=2

En nog even voor de duidelijkheid. De haaknaalden komen uir Engeland!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...