Schaap Suusje

Ik had eigenlijk niet verwacht dat ik het schaapje af zou haken. Ik moest vandaag gewoon aan het werk.


Ook dit patroon lag al even klaar. 


Ik heb wel vaker met pluisgaren gehaakt.
Maar in nu moest ik het lijf en het hooft en lijf met gewoon katoen gehaakt. Ik haakte in achterte lossen en het pluisjes garen in de voorste lus. Het is meer werk. Maar het wordt we steviger.... Dus het heeft voor en nadelen.


Het patroon is verkrijgbaar bij stip en haak.
https://stipenhaak.nl/haakpatronen-winkel/mini-haakpatronen/haakpatroon-schaap-suusje-mini/

1 opmerking:

  1. Mooi Alike! Dat schaapje ziet er super zacht uit.
    Fijne groetjes en zorg goed voor mekaar,
    Sofie

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...