nijntje

Mochten jullie denken die haakt snel. Nou zo erg is gelukkig ook weer niet.
Deze nijn lag al even klaar om in elkaar genaaid te worden. 
Een klusje was ik even uitstelde omdat ik nog geen oogjes had....


En nu moet je niet hard gaan lachen. Ik had hem in elkaar gezet en toen had hij nog geen oogjes dus moest ik ze er alsnog op naaien.


Ik haakte nijntje met een ouder patroon wat ik ooit kocht bij de Bruna als een pakket. 

Het garen was laatst in de actie bij het Kruidvat. Ik stond er mee in mn handen. Dacht nee doe het niet. En legde het weer terug.... Toch weer gepakt. 
Toen ik mijn er een klein stukje mee gehaakt had was ik om en ben ik gaan "hamsteren"..☺☺


Moet eerlijk zeggen dat ik verliefd werd toen nijn af was. Dat heb ik niet altijd...


Helaas kan ik jullie geen link voor het patroon gevevn...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...