Stipstijl

Ik keek er al even naar uit. Ik had me al even geleden ingeschreven voor de workshop Stipstijl.
Tussen door waren er nog wel een hobbel. Laten mijn kinderen juist op die dag studie dag hebben...... Uiteindelijk wat kunnen regelen. Ging die dag puntje bij paaltje niet door......
Maar 16 oktober was het dan zo ver....

Na een uitgebreide uitleg en het uitzoeken van een voorbeeld konden we aan de slag.


We begonnen met het plaatsen van ronde malletjes. Dat is erg makkelijk om  de basis te maken en symmetrie te krijgen.



Het zetten van de eerste stip was wel een vorm van spannend!


En uiteraard maakte ik het mezelf weer moeilijk door met de grootste stip te beginnen....


Al snel had ik de smaak te pakken....
Het afwerken met verdieping stippen is wel het leukste. Het maakt het af!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...