Haaknaalden met een lampje

Een paar weken geleden zag ik ze bij wolplein. Ze waren nieuw en dat weekend in de aanbieding. Leek me handig. Een haaknaald met een lichtje en verschillende losse punten. Maar ook hij is oplaadbaar! 

Ik heb al eerder met haaknaalden met een lampje gehaakt en in het donker in de auto is dat echt wel heel handig. 
Maar ja de batterijen waren leeg. En nieuwe bijna net zo duur als de haaknaald zelf. En dan blijven ze liggen...

Ik had ook wel eens op Ebay gekeken voor anderen maar ze uiteindelijk nooit gekocht....

Het geval wilde dat op het moment dat ze bij wolpein in de aanbieding waren ik op Ebay ging kijken voor een haaknaalden setje voor mijn dochter. ( ik ben erg zuinig op mijn clover amour dus leen ik ze niet graag uit)
Laat ik nu exact het zelfde setje tegen komen als van wolplein. Maar wel een stukje goedkoper e gratis verzonden!!! 
Ik was overtuigd! Bestellen!


Gisteren kwamen ze dan eindelijk binnen. 


Ze zitten verpakt een een mooie opberg etui!


En toen ik hem open deed was ik blij verrast dat ik er eentje kreeg waar de naaldpunten netjes in aparte vakjes zit. Dus geen lossen onder delen!




De naald heeft een lekker dik handvat wat een groot verschil is met de clover. Maar bij mij toch wel goed in de hand ligt.


Achter in kun je de kabel insteken om te laten. Het enige wat je nog nodig is een stekker met usb poort. Aangezien er hier genoeg van in huis zijn.
Op zich had het wel handig geweest als het een kabel met micro usb was. Daar heb ik er tig van in huis. En zijn ook makkelijk te krijgen. Deze moet je dus echt niet kwijt raken.... 


Dit is het sleuteltje waar je de naalden mee in en uit de naald kunt draaien. Dit vraagt nog wel een beetje oefening! En werken met beleid. Het blijft kunststof. Dus wel wat kwetsbaarder. Dat geld trouwens ook tijdens het haken. Je moet niet te hard aan naald trekken. Dan heb je kans dat je de punt breekt!


Onder het schroefgedeelte kun je de maat van de haaknaald vinden.

De haaknaald heeft 2 lichtsterktes. 


De linker foto is de minst felle. De rechter is de meest felle stand.
Het is wat lastig op de foto te krijgen omdat het licht is. Dus ik hoop dat je het verschil goed kunt zien.

En ik heb er gisteren al even in de auto in het donker mee gehaakt. Nu was de snelweg niet helemaal donker. Dus kon ik volstaan met de minst felle stand.
Het was even wennen maar op zich haakte best lekker.

Dus  de conclusie. Ik ben erg blij met mijn naalden. Ik denk dat ik er onderweg en op de camping zeker gebruik van ga maken!!

En mijn dochter wist al voordat ik ze uitgepakt had dat ik er blij mee was. 
Mam uw ogen gingen helemaal glimmen toen ze binnenkwamen...

Mocht ze je liever gewoon in Nederland bestellen en snel in huis willen hebben is hier een link naar Wolplein.
www.wolplein.nl/naalden/haaknaalden/wolplein-haaknaald-set-led-met-verwisselbare-punten

Mocht je het aandurven om ze in China te bestellen en geduld hebben om even te wachten hier een link naar Ebay.
https://www.ebay.nl/itm/9-in-1-USB-Chargeable-LED-Light-Up-Crochet-Hooks-Knitting-Needles-Weave-Sewing/302596020365?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649

Je kunt ook zelf ook zoeken onder crochet needles en dan heb je noch meer verkopers. Ik zet de voorkeuren gratis verzenden en wereldwijd aan. 
Met anders chinese sites heb ik eigenlijk geen ervaring maar ik denk dat die ze ook wel hebben.


1 opmerking:

  1. Ik heb ze ook zijn heel fijn alleen vind ik het erg jammer dat als hij opgeladen is en ik er dan maar even mee gehaakt heb dat ie de volgende dag alweer leeg is en dan weer opnieuw moet opladen. Dus spontaan gaan haken met deze naalden lukt niet.

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...