Amaya Mosaic Sjaal

2 weken geleden liet ik al de kleuren voor mijn nieuwe sjaal zien.



Gisteren maakte ik hem af. En hij is erg mooi geworden.


Het midden stuk was eigenlijk zo klaar. Met de rand ben ik zeker een week bezig geweest. maar zo leuk om te doen. Soms even goed nadenken hoe de toer in elkaar steekt. Ik ben altijd wel van het snappen van het patroon. Ik vind het lastiger om zomaar klakkeloos de regels na te haken.... Daarom ben ik meer van de teltekeningen als van lappen tekst.



En hoewel de rand best wat pittiger was vind ik hem daarom des te mooier geworden!!!!


Mijn docher wilde ook nog even poseren. En ik vind op deze foto de kleuren ook beter tot zijn recht komen.


Het (engelse) patroon wordt ondersteund door veel foto's ( die ik regelmatig ook echt wel even nodig had) Daardoor is het het ook goed te haken ondanks dat het Engels is.



Hierbij de link naar het (koop) patroon:

https://www.ravelry.com/patterns/library/amaya-mosaic-shawl

En nog even over de vorige Lilli Bjorn sjaal. Ik las van de week dat hij ook vertaald is. Ik denk dat dat voor een aantal mensen erg fijn is!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...