Kreadoe 2017

Gisteren weer met mijn collega naar de kreadoe geweest. Ik had van te voren een aardig lijstje met wat ik mee wilde nemen. 
Ik ben aardig geslaagd!


En dit zat er ongeveer allemaal in.



Mijnzusje kwam met het verzoek of ik twee barretjes wilde haken voor haar dochters..



Daar voor kocht ik donkerblauw met een beetje goud.


Ik liet haar een foto zien van het tasje uit het boek van Claire. Een nadeel was dat de Claire chunky niet in het donkerblauw was. Ik was al op internet al opz zoek geeest naar passend garen. Ik kwam uit op de big Roma van scheepjes. Helaas was die niet op de beurs te vinden. 
Maar ik kwam een veel beter alternatief tegen bij de stand van de haakfabriek. Een stevig soort van katoen koort. Ik was er helemaal blij mee.


Ook had ik een verzoek van een collega gekregen om het konijn van stip en haak te haken. Ook daar heb ik bolletjes voor gescoord op de kreadoe.


Voor mezelf kocht ik ook garen om een tasje te haken maar dan wel met de Claire chunky
Bij de haakfabriek kocht ik er gelijk een mooi riempje bij!


Voor m'n dochter wil ik het lossen en vasten vest weer gaan haken. Ook omdat het zo'n makkelijk project is om mee te nemen.
Daavoor kocht ik 6 bollen stylecraft.


En voor mezelf wil ik het easy peasy vest gaan haken. Daar kocht ik 21 bollen Claire softmix voor. Een paar extra omdat ik het een beetje groter moet haken.


Deze haakboeken had ik ook op mn lijstje staan!


Deze ketting had ik bij de haakfabriek op faceboek zien staan. Die wilde ik heel graag hebben!!
Ik vind hem zo gaaf.


Dit jurkje kwam ik tegen bij de leukste tricostofjes. Ik vind hem zo leuk.... Maar helaas kan ik niet naaien.....


En wat vind je van deze caravan.....Ik vind hem geweldig!!

Verder ben ik nog bij Annemarie van Hip en Stip langs geweest. 
Heb ik even met Claire gesproken. Ben ik Janneke van Jip en Jan langsgeweest.

Ik neem me altijd voor om meer foto's te maken maar op een of andere manier komt er niet van van. Gelukkig zijn er foto's genoeg op de site ven de Kreadoe zelf...

Wat me wel op valt dat er verhoudings gewijs veel dezelfde merken op de Kreadoe staan.
Wat ik bijvoorbeeld miste is een kraam waar Drops werd verkocht.

Ik had graag nog garen voor de okergele sjaal uit het nieuwste boek van Saskia willen kopen en dat heb ik niet kunnen vinden...

Maar ik  kan gelukkig weer even vooruit...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...