By Claire Fashion

En hebben jullie hem al gescoord? Het nieuwe boek van Claire.


Ik keek er stiekem best wel naar uit. Checkte regelmatig mijn mail of ik al een bericht had van de boekwinkel....
De foto's die ik al voorbij had zien komen waren veel belovend!

En wat is het een super gaaf boek geworden... en daarom kon ik het niet laten om er een blog over te schrijven!

Het is een heerlijk boek om door heen te bladeren met allemaal mooie foto's. 
Foto's van vesten, truien, omslagdoeken en tassen. Allemaal even leuk.
Het boek is in hard cover uitgevoerd. Ook dat vind ik er prettig aan het boek.


Deze tas vind ik geweldig en vrijdag op de kreadoe wil ik hier garen enz.  voor gaan scoren. Ik weet alleen nog niet welke kleur. Een neutrale kleur als zwart is makkelijk met combineren. Een minder neutrale kleur is gewoon leuk... Bijvoorbeeld roze. Ik heb nog een paar dagen om er over na te denken... En misschien neem ik wel twee kleuren mee....


In het boek staan ook een paar heerlijke vesten...En nu het me 2 keer is gelukt om een vest voor mezelf te haken heb ik de smaak te pakken... 



En dit vest is ook heel makkelijk. En beide ook makkelijk aan te passen aan mijn stevige figuur....


Het bovenste is het easy peasy vest. Het onderste het vest om in te wonen.
Ik denk dat ik op de kreadoe ook voor het easy peasy vest garen gaat scoren. 
Ze worden beiden me de softmix gehaakt. Ik wel wat duurden in aanschaf. Maar ik denk dat het heerlijk garen is om een vest van te dragen.


Deze sjaal vind ik in zijn eenvoud gewoon er mooi... Ook leuk om voor de kinderen te haken...


En deze omslag doek hoort bij m'n favourieten.  
Dit zijn een paar projecten die ik mooi vind. Er zijn nog heel veel meer leuk in het boek....

Of ik alles kan maken wat ik leuk vind uit het boek. Dat denk ik niet...
Voorlopig zet ik het vest en het tasje op mijn lijstje....

Je zult wel begrijpen dat ik het boek een aanrader vind


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...