Vest Joyce

Met een beetje (veel) trots laat ik dit vest zien.



Ik begon ermee in de vakantie. Ik had thuis al de eerste toer opgezet omdat dat makkelijker is dan in de auto. 


Dan is het een heerlijk project om aan te werken onder weg. Twee rechte lappen met allen maar halve stokjes.


Aan het eind van de vakantie had ik ruim 1.5 pand gehaakt. 
Daarna is hij even in de kast beland.


Maar nu is hij klaar en het geeft een voldaan gevoel.


Alleen de mouwe zijn iets anders als in het patroon. Er had nog een boord aan gemoeten maar de mouw is nu al te lang. Dus dat heb ik achter wege (moeten) gelaten. Op zich vind ik het prima zo. 


En als ik hem nog een keer haak dan haak ik 2 of 3 toeren extra aan de panden. Zodat hij iets beter past.


Het vest is heerlijk warm. ( komt misschien ook wel door de halve stokjes)
Het patroon is echt super. Duidelijk omschreven.

En hier een link voor als je het ook wil haken:
http://lossenenvasten.nl/patronen/vest-joyce/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...