Ster met een muziek doosje

Ik wilde voor een collega die zwanger is eigenlijk een lappenpop haken als kadootje.

Maar toen kwam ze zelg min of meer met de vraag of ik deze ster voor haar wilde haken.


Ik had hem al eens vaker voorbij zien komen dus wist ik gelijk wat ze bedoelde...


Ik bestelde mijn muziekdoosje via ebay en ben alvast begonnen. 

Ik von geen moeilijk patroon en was hij zo klaar. Dus nu wachtend op het muziek doosje wat toch nog vrij snel binnen was.


Ik haakt hem met twee bollen durable cosy en had precies genoeg. 
Alleen zou ik het de volgende keer op een naald kleiner haken wat mn vulling zie je er doorheen. Ik der dat ik net is losser haak dan de standaard....

Hier is de link naar het patroon:
https://draadenpraat.nl/2013/12/ik-zie-een-ster/

En dan nog wat. Ik vind dat er op dit moment zoveel leuke babypatroontjes voor bij komen.
Van de week kwam dit boek weer uit...


Er staan weer zulke leuk patronen in. 
En dan heb je het boek lappenpoppen haken...
En het boekje van Claire.....

Dus stiekem hoop ik dat er iemand in mijn heel naaste omgeving nog eens zwanger wordt  zodat ik helemaal los kan op een kraammand.....De kleur weet ik al...
Maar ja of dat ooit zo ver komt..
Dus voorlopig blijft het bij losse kadootjes haken dus...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...