Petit four: kokos met chocolade en zout

Hij is even wat later maar dat komt ook mede doordat ik geen goede naald had om mijn kraaltjes op de petit four te naaien......


Alleen mijn chocolade sliertjes werden een beetje te lang. Ik heb er vulling tussen gedaan om hem op te hogen.....


Of ik hem uit eindelijk echt mooi vind geworden. Ik ben het er nog niet over eens... Misschien dat ik hem wel een keer opnieuw maak....


Bij deze nog de link

http://grietjekarwietje.blogspot.nl/2017/03/kokos-met-donkere-chocolade-en-zeezout.html

2 opmerkingen:

  1. Hij is leuk. Gek hè, ik was zo enthousiast ermee bezig, maar ineens worden er geen gebakjes meer gemaakt. Ik vond de vorige niet zo leuk, erg groot volgens mij maar deze is wel weer leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Alike, fijn dat je toch nog de kraaltjes er op heb kunnen borduren.
    Het cupcakeje is idd iets hoger maar kwa proporties wel in dezelfde verhouding. Het geeft wat hoogte verschil, ik vond dat wel een leuke afwisseling.
    Een heel fijn weekend.

    Groetjes, Grietje

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...