Last dance on the Beach

Hij is al even klaar mijn deken van de Scheepjes cal.


Maar eigenlijk vond ik dat hij te veel hobbelde en bobbelde om er mooie foto's van te maken...
Dat vind ik soms zo jammer dat eigenlijk al m'n dekens hobbel en bobbel neigingen hebben. Ik haak al zoveel jaar. Ik moet het toch zonder kunnen??


Maar gelukkig kan het wel wat helpen om het te blokken. Het pakte bij deze deken dan ook redelijk uit. Heb er ook voor gekozen om hem te wassen en op te spannen op  bed.


Hij is ook veel later klaar dan de rest maar dat kwam ook wel omdat ik veel meer cal's op de naald had staan.


Voor deze cal besloot ik ook niet voor het originele garen te gaan maar voor garen te kiezen wat ik in Woerden kon krijgen. Dus werd het Annell.
Ik nam garen wat qua kleur redelijk overeen kwam. Met nog een paar kleuren erbij. Ook veranderde ik een paar kleuren.


De deken bleef ook wel even liggen omdat ik geen garen had om de deken in elkaar te haken en de rand er omheen te haken. 
Gelukkig kon ik het op de Kreadoe kopen. ( na wel even gezocht te moeten hebben)
Het in elkaar zetten was op zich niet moeilijk maar wel arbeidsintensief.


De eenvoudige rand maakte het geheel af.


En hij wordt nu al lekker gebruikt


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...