Tunische slinger

Van de zomer begon wolplein met de cal Tunisch haken. Het leek mij wel een leuke manier om kennis te maken met deze manier van haken.


Ik zocht mijn eigen kleurtjes uit. Nam wel katoen van een ander merk. Ook omdat ik die in mijn wolwinkel  kon krijgen.


Ik nam het ook wel mee op vakantie maar omdat de patronen lastig te waren downloaden  en eigenlijk alleen maar online te zien was het voor mij lastig om ze in de vakantie te haken. M'n wifi was niet stabiel genoeg. Na m'n vakantie bleef het eigenlijk een beetje liggen.




Maar een paar weken geleden heb ik hem afgemaakt. 
Ik vind het een leuke techniek maar ben bang dat ik het voor grotere projecten toch wel wat saai wordt....
We zullen zien of ik in de toekomst nog een tunisch project ga haken.

De patronen zijn te vinden op het blog van Wolplein.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...