Kastje

Een poosje geleden kwam ik een foto tegen van iemand die een kast bij de Ikea had gekocht waar ze zo mooi haar haakspulletjes in had opgeborgen. Eigenlijk liet ik het uit gekkigheid aan mijn man zien. Maar die vond het eigenlijk wel wat.  Hij irriteerde zich al even aan hoe ik het nu  had georganiseerd had.


Maar eerst moest er nog het een en ander van de kids worden opgeruimd. Met name het speelgoed en LEGO van de kids. Van de week was het eindelijk zo ver. Op naar de Ikea. Twee kallax kasten, vier wijnkruizen en vier mandjes.



Ik kreeg hulp van een grote stoer kleine jongen bij het in elkaar zetten. Papa die kon wel wat anders gaan doen!



En toen kon ik gaan inruimen. Hier op de foto zit niet alles erin wat er nu in zit. 


Ik ben er erg blij mee. Heerlijk ook al mijn haakboeken beneden. Bij de hand. Mn katoen op kleur gesorteerd. Een aantal projecten in de manden.
Super gewoon.


En ook m'n etagiere met de gehaakte petit fourtjes heeft een mooi plekje gekregen waardoor het mooi tot z'n recht komt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...