Poncho by Claire agenda

Vorige week kocht ik de by Claire agenda. Daar staan ook een aantal (haak) patronen in. In de agenda staat een patroon van een meisjes poncho en daar zag ik gelijk een klein meisje in lopen.


Vrijdag naar mijn wolwinkel geweest en garen ingeslagen. Omdat ze de by Claire softmix groen op dit moment niet op vooraad hadden heb ik gekozen voor lichtblauw. Daarbij heb ik de groene glitter ook voor blauw vervangen.


Voor de grap zei ik dat het een mooi weekend project zou zijn. Ik had niet verwacht dat hij echt zo snel klaar zijn.


Maar het garen is vrij dik dus dat gaat dan ook wel weer vrij snel. Ook is het patroon niet ingewikkeld en dat zal ook best wel meehelpen.


Dochterlief kon bijna niet wachten tot hij klaar was. Ze stond bij me te wachten terwijl ik draadjes aan het afhechten was.


Nu moet ik eigenlijk nog een leuk spijkerjasje voor d'r scoren....

Mocht je hem ook willen haken:
patroon komt uit de by Claire agenda. 
En die is zeker de moeite waard om aan te schaffen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...