Vlaggetjes

Voor mijn vakantie was ik er al begonnen maar ik heb het weggelegd om dat ik wol tekort kwam...
 
 
Ik had er van elke bol een nodig en bij 3 kleuren kwam ik prima uit. Bij een kon ik de kwastjes niet maken. En bij de roze 1 vlag zelfs niet helemaal afmaken....
 
 
Vorige week heb ik het toch weer uit de tas gehaald. Weet je ze zouden zaterdag zo leuk zijn. Maar de lichtroze was niet leverbaar op dat moment. Gelukkig had mijn wolwinkel ( Van Jans in Woerden) nog een restje liggen en kwam het bij me langsbrengen) zo kon  ik de vlaggen uit eindelijk toch af  haken.
 
 
Het is een patroon van Saskia van der Laan wat ze maakte voor Koffie en Wol.
 
 
 
Nu is mijn feestje afgelopen maar ze hangen er nog steeds. Vind nog eigenlijk nog wel leuk staan zo.


1 opmerking:

  1. Ik vind je vlaggetjes heel leuk!
    Mooi garen ook en wat super van jouw wolwinkel!
    Nog van harte proficiat,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...