Sjaal

Eigenlijk had ik een blog willen schrijven over de leuke cursus die ik van de week gedaan heb. Mits ik geen foutje had gemaakt door het verkeerd in mijn agenda te schrijven en er dus een dag te laat was.....
 
Dus daarom maar een blog over een ander project wat ik in de vakantie gehaakt heb.
 
 
Dit was mijn haakproject voor onderweg. Makkelijk uit mijn hoofd te haken en werken met een bol garen zodat ik niet telkens van kleur moest wisselen.
 
 
Het patroon en het garen komen van wolplein.  Het is sokkenwol met een klein glittertje.
Helaas zie je dat laatste niet op de foto.
 
 
Omdat in het patroon niet goed aangegeven werd hoe ik  de blokken aan elkaar moest bevestigen heb ik er voor gekozen om ze tijdens de laatste toer met join-as-you- go methode te gebruiken om de blokken aan elkaar te haken.
Helaas had ik niet genoeg garen om er nog een randje aan te haken. Dat had ik mooier gevonden. 
 
 


1 opmerking:

  1. Dat is balen zeg. Maar je omslagdoek is leuk. Ik zie toch het glittertje op de foto.

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...