Cal Frida's flowers

In mijn vakantie heb ik eindelijk tijd gehad om mijn Frida's flowers af te haken.
 
 
 
 
Omdat ik eigenlijk met te veel cal's bezig was en tussendoor ook wel eens wat anders wilde haken is deze en een paar andere blijven liggen. Ik had me dat ook voorgenomen om er in mijn vakantie aan verder te gaan.
 
 
 
En nu is hij dat ook klaar. Ik vind hem zo mooi geworden. En ook een heerlijk patroon om aan te werken. Duidelijk patronen. Echt top.
 
 
Op de camping had ik een mooi plekje om mooie foto's van mijn deken te maken. Alleen stonden er nog mensen. Toen die weg waren heb ik mijn kans waar genomen om er deze mooie plaatjes van te maken. Met de zee op de achtergrond. Want dat was ons uitzicht.
 
 
 
Ik heb mijn deken gehaakt met het katoen van Style craft. Een heerlijk garen om mee te werken. Super zacht. Dikker dan de standaard katoen. Ik ben er helemaal fan van! Ook super voor amigurumi's.
 
 
 
Als je zin hebt kun je alsnog deze mooie deken ook haken.
Via deze link vind je de patronen:


1 opmerking:

  1. Wat een werkje, maar wel schitterende kleuren en eigenlijk een echt kunstwerk!
    Het heeft zijn naam niet gestolen!
    Fijn weekend,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...