Rozen omslag doek.

 Ik schreef eerder op mijn blog over deze omslag doek....


Tijdens de vakantie in de zomer ben ik aan deze omslagdoek begonnen.
Maar ik kon niet verder want ik had niet genoeg garen.
Al vrij snel heb ik nieuw garen besteld maar bleef het project eigenlijk liggen.
Een paar weken geleden heb ik geprobeerd om hem weer op te pakken en weer verder te gaan.
Maar op een of andere manier lukte het niet meer. Op zich had ik wel duidelijk aangegeven waar ik gebleven was en er ook een foto van gemaakt voor het geval dat ik het origeneel kwijt zou raken ( wat dus ook gebeurde) 
Maar het patroon was al niet duidelijk. Kleine vakjes. Slechte printkwaliteit.... 
Ik kon niet meer goed vinden waar ik was. Uiteindelijk heb ik hem helemaal uitgehaald en ben opnieuw begonnen.


Maar dan met de rozenomslag doek uit het boek haken en kleur.


Ik heb hem al eerder in het rood gemaakt.
Ik twijfelde over de rand. Eigenlijk wilde ik er een schulprandje omheen haken in de zelfde kleur.


Maar al hakend ben ik gaan twijfelen. Uiteindelijk voor de rand zoals hij bij het patroon hoort te gaan.


Waar ik blij mee ben. Eigenlijk vind ik de rand bij donkerblauw mooier uitkomen als bij rood. Ben er erg blij mee.

Omdat hij zo wijd is is hij ook heerlijk om met de punt naar voren te dragen. Lekker warm!!


Het patroon kun je vinden ik het 3e boek haken en kleur van Claire Boeter en Saskia van der Laan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...