Mystery blanket

7 Maanden geleden begon ik aan de mystery blanket. 

Ik wist niet waar ik aan begon. Alleen een beetje de kleuren.



Inn mijn eerste doos zaten kralen, bolletjes cotton 8 in zalm, roze, en geel. Ook zat er een punik klosje in en een bolletje lizzy glitter garen.


In de eerste 5 maanden haakte ik elke maand 9 lapjes. In de 6 maand nog 3 lapjes en heel de deken aan elkaar. Een akelig klusje!



In de laatste maand haakte ik de rand er omheen.
En is hij nu klaar.



Het leuke van dit project vond ik:
de kleuren. Ik had ze zelf niet zo uitgezocht. Maar ik vind het mooi bij elkaar. Je word er wel blij van.
Ik vond ook prettig dat de ontwerpsters je vrij lieten in je kleurgebruik enz!
Ook vind ik gebruik van de kraaltjes super gaaf
Ook vond ik het lizzy garen een leuke toevoeging.
Ook zaten er een paar hele leuke blokken blokken bij. Bijv:

Wat ik graag anders had gezien in dit project is:
Alle bollen in een keer. Dan heb je het zelfde verfbad.
Ik zou de deken liever met de catona gehaakt hebben. Ik vind het persoonlijk gewoon mooier garen.
Teltekeningen vind ik fijn om mee te haken. Maar het is niet onoverkomelijk.
Ook zou ik in de voorbeeld foto's de originele kleuren gebruiken. Ik had er zelf niet zo'n moeite mee  maar kan me voorstellen dat het voor een ander wel fijner is. 
Van mijn hadden er nog wel meer kralen gebuikt mogen worden. Vind het super!
Ik zou ook geen haaknaald meer toevoegen. De meeste haaksters hebben al al hun favourite haaknaalden.


Wat ik eigenlijk toch wel slecht vond:
De patronen. Er zaten veel fouten in. Het gebeurde vaak dat er in filmpjes wat anders werd voor gedaan als in de patronen. Dit is een iets waar ik me erg aan gestoord heb. Het was vooral slordig!

Dus of ik nog een keer mee doe weet ik niet....

Maar voor nu hebben de bollen die over waren plaats moeten maken voor een volgend project!


Wordt vervolgd!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...