Sophie's garden

Op de laatste dag van vorig jaar heb ik mijn Sophie afgehaakt.
Dat wilde ik ook graag want 1 januari kwamen de nieuwe patronen van de Mysteri blanket en 8 januari begint de Mixamacht cal.


En wat is hij mooi geworden. Ik vond hem super leuk om te haken. Juist omdat hij best moeilijk was en daarom een heerlijke uitdaging was.


Soms was het ook echt puzzelen. Goed lezen en nog eens lezen. Soms weer uithalen en opnieuw beginnen. Soms ook een klein beetje smokkelen omdat m'n aantal steken net niet helemaal klopte.


Soms moest ik den ene steek in de ene toer insteken en de volgede steek weer in een ander toer.


Ik ben helemaal verlieft op de roosjes. Vond ook  leuk dat je echt roosjes kon haken.




Maar mijn lievelings bloemen de tulpen zijn ook royaal vertegewoordigd.



Ik ben blij en trots op het resultaat. 
Tot nu toe heb nog geen grotere uitdaging gevonden. 
Ik vond het erg leuk om te doen!


3 opmerkingen:

  1. Daar zitten zeker heel bijzondere steekjes en patroontjes tussen.
    Het is een genot om naar te kijken. Je ziet elke keer weer wat anders.
    Nu op naar de volgende projecten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welk garen heb je gebruikt? En welke kleuren? Hij is heel mooi geworden😊

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welk garen heb je gebruikt? En welke kleuren? Hij is heel mooi geworden😊

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...