Oudjaar

Op deze dag vind ik het leuk  om nog  een overzicht te maken van alles wat ik gehaakt heb   in het afgelopen jaar. 
Ik ben op zoek gegaan naar de foto´s van al  mijn haaksels. Daarbij kwam ik erachter dat ik zoveel gehaakt heb dat het niet in een bericht meer kan dus houd ik het bij een aantal.


Deze haakte ik voor mijn nieuwe buurjongetje. Ik haak wel knuffels. Vind het wel leuk maar altijd een klus om ze netjes in elkaar zetten. Ook heb ik weinig met uilen maar op deze werd ik gelijk verliefd. Levi werd op mijn verjaardag geboren. Dat vond ik wel erg leuk.


Ook Miep de muis deed mee en ging naar een lief klein meisje met hele mooie donkere oogjes.


Ik haakte nijntje voor m´n lieve nichtje. Wat was ze er blij mee. 
 
Sowieso is ze gek op knuffels. Ik heb er nog een paar staan en ze gaat er altijd mee aan de haal.





Ik haakte heel wat rokjes voor mijn meiden. Dit zijn er zomaar vier die ik gehaakt heb.


Ik haakte portomoneetjes. Dit was wel een favouriet model...


Ik omhaakte potjes voor juffen.



Mutsen petten en baretten..


Ik haakte slingers






Omslagdoeken voor het goede doel en voor mezelf.


Ik heb mee gedaan aan de scheepjes cal. Vind de sjaal erg mooi geworden





Babydekens en gewone dekens...


Waaronder ook deze deken. De cal van Tertia en Jolanda. Ik vind hem zo mooi geworden.

Ben nog met twee dekens bezig. De Mistery Blanket en Sophie´s garden.  En die hoop ik  vandaag nog af te maken. Dus daar hoor je nog snel mee van.

Ik haakte op al mogenlijke plaatsen. Op de camping, aan de rand van het zwembad in de zon.  Ik nam het mee naar m´n werk. Maar onderweg heb ik aardig wat kilometers weggehaakt.  M´n meest gekke plek.... Weet ik eigenlijk niet.

Ik haakte met allerlei matrialen. Wol, katoen. acryl en alles wat er tussen in zit. Van allerlei merken. 

Plannen voor volgend jaar zijn er genoeg. Ik hoop o.a. weer mee te doen met de mixamatch cal. 


Rest me jullie nog een fijne jaarwisseling en een creatief nieuwjaar toe te wensen!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...