Echtstudio omslag doek met bolletjes

Een poosje geleden deelde een van mijn collega's om omslag doek. Waarop ik reageerde dat hij niet zo moeilijk was.
Dat zulke opmerkingen soms gevaarlijk ;) kunnen zijn kwam ik snel achter.


Er kwam een andere collega naar me toe of ik hem niet voor haar dochter wilde maken.  
Ze bracht een paar dagen 3 megabollen van de Hema mee.
Het moest af voor 5 december.



Eerst nog wat andere projecten afhaken en haken. En dan aan de slag met dit project. Ik wil het perfect doen. Het gevolg was dat ik het eerste stukje 2 keer heb uitgehaald.....





Ik dat bij het patroon een beschrijving zat van de bolletje maar dat was alleen een link naar een uitleg over bolletjes. 
Dus heb ik zelf wat geprobeerd. Eerst vond ik ze toch wat te dicht op elkaar zitten. Ook vond ik de nop met een samengehaakt nopje te plat dus heb ik er een dubbel samengehaakt stokje van gemaakt.

Maandag ga ik hem afleveren. Ik hoop dat m'n collega tevreden is.

http://mdsignathome.blogspot.nl/2014/10/omslagdoek.html?m=1

1 opmerking:

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...