Circles of the sun

In de vakantie begon ik met het project circles of the sun. Het patroon dat in het nederlands werd vertaald door haakdingen.


Er werd veel gebruik gemaakt van de overlay techniek. Het leek me wel erg leuk om daar mee aan de slag te gaan en het te leren. Niet dat ik het helemaal nooit had gedaan maar toch dacht ik dat ik er misschien nog wel van kon leren.


Ik begon met een achterstand van 4 weken maar dat was niet erg. Ik had tijdens de vakantie tijd zat.
Ik zat regelmatig voor mijn caravan te haken. Het leuke was dat er echt zo'n pubermeisje bij me kwam zitten om toch een te zien wat ik nu allemaal aan het doen was. 


Na dat mijn lapjes klaar waren hebben ze best een poos op een stapel gelegen. Ik wist niet zo goed wat ik er van wilde haken. 
Ik heb nog geprobeerd er een vlaggenlijn van te maken maar dat werd al snel afgekeurd door manlief.
Dus dan toch maar voor het kussen en ze in elkaar zetten.
Eerst deed ik het op mijn eigen manier maar ik werd er op gewezen dat daar nog een patroon van was met een mooie rand. Alles maar weer uitgehaald.


Naar de IKEA om een bijpassend kussentje te vinden. Uiteindelijk was de witte toch het mooist! 
(ps op de foto zie je nog hoe ik hem zelf in elkaar heb  gezet. Dat heb ik na deze foto dus nog uitgehaald)




M'n dochter was de gelukkige die hem mocht hebben. En ze is er blij mee! Dat kun je wel zien hier denk ik.


Bij deze nog de link:
http://www.haakdingen.nl/c-3036869/circles-of-the-sun/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...