Scheepjes cal

Ook ik heb meegedaan aan de Scheepjes call.
Qua kleuren ben ik daarin uit mijn comfort zone gegaan.
Normaal kies ik voor felle vrolijke heldere kleuren. Nu waren het de kleuren blauw en grijs. Kleurthema Reiger.




En ik heb nog heel lang getwijfeld of het wel de juiste kleurkeuze was. Zeker toen het nog allemaal losse lapjes waren.
Maar nu toen ik hem in elkaar ging haken begon ik hem toch wel mooier te vinden. Ik ben er nu wel helemaal blij mee. Dat rustige vind ik toch ook wel mooi.



De Sjaal is gehaakt met linnen Soft van Scheepjes. Op zich een leuk garen om er een keer mee te haken maar ik ben er niet dol enthousiast over....


Wat ik persoonlijk ook vond dat de mensen in de groep wat dwingend waren.
Na elk blokje blokken.... Wassen en de eucelan... wat gewone wasverzachter was uit de boze.... Ik heb gewacht met blokken tot ik klaar was en heb het nog niet gedaan. Ik weet niet of ik het nodig vind.... (sorry lekker eigenwijs)

Dit is het eerst project wat ik eerst van mezelf af moest haken....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...