Terug!

Het is even stil geweest op mijn blog. Dat had dezelfde reden als zovele die hadden. Ik ben op vakantie geweest. 3 weken in Salzburgerland in Oostenrijk geweest.
Het is een heerlijke vakantie geweest. We zijn veel met de kabelbaan de bergen in geweest. We hadden de Salzburgerland kaart daar kun je veel mee doen.





































Maar natuurlijk gingen er ook bolletjes wol mee om te kunnen haken.
Niet alles is klaar gekomen.

Ik ben begonnen met deze cal:
http://www.haakdingen.nl/c-3036869/circles-of-the-sun/

Ik liep daar al vier weken mee achter maar daar had ik nu mooi de tijd voor.



Ondertussen hield ik ook de Scheepjes cal bij tot afgelopen woensdag.



Daarna ben ik aan de vlinder omslag doek begonnen. Ik haak deze met Merino extra fine van Garn studio.
Helaas kwam ik wol te kort dus moest ik hem onafgehaakt in de kast leggen.




Nu nog even een paar bollen bijbestellen in de hoop dat ze het zelfde verfbad nog hebben....

Daarna ben ik met de vlaggetjes uit het eerste boek van haken en kleur begonnen. 
Ik heb anderhalf vlaggetje gehaakt maar dat werkte niet. Ik had op een gegeven moment te weinig licht. En zat met een patroon en veel bolletjes katoen. 



Ik heb toen m'n onder weg project maar uit de auto gehaald. Die kon ik uit mijn hooft haken.

Dat is deze omslag geworden maar daar schijf ik zo een ander blog over.



Bolletjes wol heb ik gekocht in Oostenrijk. Wat je tegenkomt ( als je het al tegenkomt) is vaak in Nederland ook te krijgen en daarbij niet goedkoper. Iets bijzonders heb ik niet gevonden.

In Salzburg kwam ik wel dit nog tegen. Ze hadden veiligheid hekken voor ramen versierd met granny's. Dat wilde ik wel graag even delen.

(helaas kan de foto nu even niet toevoegen. Computer heeft kuren. ( of internet))

1 opmerking:

  1. Leuk hé, als je onderweg gehaakte versieringen tegenkomt op straat? Op Kreta zijn er omhaakte verlichtingspalen bv.
    Je werkjes zien er stuk voor stuk super uit en de natuur in Oostenrijk is onovertreffelijk, hopelijk ben je helemaal relaxed.
    Ik kijk uit naar je volgende berichtje!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...