Onderweg omslag doek

Als we op vakantie gaan vind ik het altijd wel fijn om te kunnen haken in de auto.
Liefst een patroon wat ik snel uit mijn hooft kan haken.


Ik had dit patroon als eens vaker voorbij zijn komen en vond hem erg mooi.
Het duurde even voor ik het juiste had maar had hem gelukkig op tijd gevonden. 


Ik haakte hem met Drops Cotton Viscose. Een mooi garen maar splijt wel vrij snel. Toch wende dat ook wel weer. 

Ik liet hem dat ook altijd in de auto liggen en als we wat verder gingen kon ik er weer mee verder.
Ik kan je niet vertellen hoe vaak maar wel regelmatig liet ik mijn haaknaald vallen en dan zeer regelmatig tussen de stoel in zodat ik er niet zomaar bij kon....grrrr.
Ook nam ik hem mee naar het zwembad. Nu kijken ze in Nederland op als je in het zwembad zit te haken.... Maar voor de Oostenrijkers was het helemaal bijzonder.


Op de terug weg heb ik hem afgehaakt. En vandaag de draadjes weggewerkt...
Ik vind hem erg mooi geworden. De glans van het garen maakt hem extra mooi!



4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige sjaal/omslagdoek is het geworden zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er gewéldig uit! Ik wil ook nog wel eens zo'n zomers exemplaar haken, heb alleen één winterexemplaar.
    Vind je blog heel tof en ben je nieuwe volger geworden op Bloglovin'.
    Veel haakgroetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Alike,
    Waar is dit patroon te vinden?
    Groetjes en alvast bedankt
    Julyske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is weer heel anders dan bekende patronen van omslagdoeken.
    Hoop maar dat je het patroon wilt delen
    Dank je wel bij voorbaat
    Julyske

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...